مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 20:272022-02-28سياسي

آیین تحلیف 50 کارآموز وکالت در اردبیل برگزار شد


آیین تحلیف 50 کارآموز وکالت در استان اردبیل همزمان با هفته وکیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم رییس کانون وکلای دادگستری استان اردبیل اظهار کرد: در سال های اخیر و در قالب تشکل های مردمی و غیر دولتی مجموعه کانون وکلا شکل گرفته که از سال 1320 تحولات در این بخش با رویکرد استقلال وکلا به انجام رسیده است.

رضا زرعی تصریح کرد: ساماندهی فعالیت وکلا در قالب کانون و تلاش برای استقلال فعالیت وکلا هدف گذاری شده بود که امروز نیز کانون وکلای استان اردبیل توانسته زمینه مشارکت 530 وکیل را در عرصه وکالت فراهم کند.

وی رسالت وکلای جوان را در دفاع از حق و حقیقت یادآور شد و گفت: در قالب این مراسم 50 کارآموز وکالت نیز به چرخه فعالیت خطیر وکالت افزوده می شوند تا ما در این عرصه بتوانیم موفق عمل کنیم.

رییس کانون وکلای دادگستری استان اردبیل انتخابات اعضای هیئت مدیره کانون وکلا را هر 2 سال یک بار یادآور شد و افزود: در تهران 18 عضو اصلی و علی البدل و در شهرستان ها نیز 5 عضو اصلی و 3 عضو علی البدل در قالب کانون به عنوان هیئت مدیره فعالیت می کنند.

زرعی وظیفه آموزش و نظارت بر کار وکلا را از رسالت های کانون برشمرد و خاطر نشان کرد: در کنار تسهیل امور رفاهی و ارتقا توانمندی وکلا با برگزاری کلاس های آموزشی سعی می کنیم تا با انتشار نشریه و تنوع کتاب ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تحلیف 50 کارآموز وکالت در اردبیل برگزار شد

آیین تحلیف 50 کارآموز وکالت در اردبیل برگزار شد