مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 20:472022-02-28سياسي

خاموشی: برگزاری مسابقات بین المللی قرآن با سبک جدید در جهان بی سابقه است


رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: برگزاری مسابقات بین المللی با سبک و سیاق جدید در جهان بی سابقه است و آماده انتقال تجربیات به دیگر کشور ها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس آیین افتتاحیه سی وهشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم دقایقی پیش با حضور حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و امام جمعه موقت تهران و حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در تالار اندیشه حوزه هنری آغاز شد.

برنامه با تلاوت حمید رضا احمدی وفا دارنده مقام اول مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و اجرای برنامه را سیدوحید مرتضوی و احمد نجف برعهده دارند.

مسابقات قرآن ایران یکی از باسابقه ترین مسابقات جهان اسلام است در این برنامه حجت الاسلام خاموشی طی سخنانی با تبریک مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت: سی وهشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با شعار یک کتاب، یک امت کار خود را آغاز کرده و یکی از با سابقه ترین مسابقات قرآن جهان اسلام است.

برگزاری مسابقات در بخش های بزرگسالان، بانوان، روشندلان و دانش آموزان وی ادامه داد: در این مسابقات سه رویداد تجمیع شده که مسابقات بزرگسالان آقایان به عنوان مسابقات اصلی جمهوری اسلامی ایران در رشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی: برگزاری مسابقات بین المللی قرآن با سبک جدید در جهان بی سابقه است

خاموشی: برگزاری مسابقات بین المللی قرآن با سبک جدید در جهان بی سابقه است