مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 20:522022-02-28سياسي

95 درصد امورات کشاورزی در دست کشاورزان است/ فعالیت4.5 میلیون کشاورز بهره بردار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، هوشنگ محمدی مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل جهاد کشاورزی استان زنجان اظهار کرد: اگر اقتدار غذایی را در ذهن قانون گذران و برنامه ریزان و متولیان برنامه و بودجه و سایر امورات کشور از حاکمیت، نهادینه کنیم دِین خود به بخش کشاورزی ادا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی کشور ایران از بحث اقتدار نظامی عبور کرده است، تصریح کرد: در حال برنامه ریزی و اجرای عملیات اقتدار غذایی هستیم و اقتدار غذایی در کنار اقتدار نظامی، اقتدار ملی را برای ما به همراه دارد.

مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: معتقد هستیم با روحیه و فرهنگ جهادی که یکی از شعارهای محوری در دولت سیزدهم است می توانیم با مشکلات کنار بیاییم.

محمدی با اشاره به اینکه می توانیم با فرهنگ جهاد سازندگی همه باهم یک بار برای همیشه برای مدیریت فرهنگ جهادی فعالیت کنیم، عنوان کرد: در اقتدار غذایی امنیت غذایی پایدار، ارز آوری، اشتغال، سود آوری و غیره است.

وی با بیان اینکه بیش از 95 درصد امورات کشاورزی در دست کشاورزان است، خاطر نشان کرد: بقیه این موضوع نیز مربوط به مسؤولان است که باید بستر را برای کشاورزان فراهم و هموار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد امورات کشاورزی در دست کشاورزان است/ فعالیت4.5 میلیون کشاورز بهره بردار

95 درصد امورات کشاورزی در دست کشاورزان است/ فعالیت4.5 میلیون کشاورز بهره بردار