مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 21:022022-02-28سياسي

تداوم پیگیری ها برای گازرسانی به غرب هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد جباری عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عصر امروز در نشست با مجید چگینی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران بر ضرورت تسریع در گازرسانی به تمام مناطق شهری و روستایی غرب هرمزگان درشهرستان های بندرلنگه، بستک و پارسیان تأکید کرد.

احمد جباری در این نشست ضمن تشکر از چگینی، خواستار اجرای همزمان انتقال خط و نیز شبکه های داخلی شهرها و روستاها به جهت افزایش سرعت کار شد.

  نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در این نشست همچنین خواستار گازرسانی به شهرهای جناح، هنگویه، کوهیج، منطقه فرامرزان و روستاهای بخش جناح، هرنگ و کوخرد و روستاهای تابعه و نیز شهر لمزان و روستاهای بخش مهران، شهر چارک و روستاهای بخش شیبکوه و روستاهای بخش مرکزی شهرستان بندرلنگه و نیز اجرای همزمان شبکه های داخلی شهرهای بندرلنگه و بندرکنگ و همچنین شهر کوشکنار و روستاهای فاقد گاز شهرستان پارسیان شد.

در این نشست صدیقی از مسؤولان وزارت نفت نیز که از شرکت ملی گاز به استان هرمزگان سفر کرده بود، به طور تلفنی گزارشی جامع اجرای پروژه ها به نماینده غرب هرمزگان ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، گازرسانی به شهرهای بندرلنگه و بندرکنگ و روستاهای در مسیر با اعتباری بالغ بر 520 میلیارد تومان و نیز بخش جناح و توابع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم پیگیری ها برای گازرسانی به غرب هرمزگان

تداوم پیگیری ها برای گازرسانی به غرب هرمزگان