مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 21:372022-02-28سياسي

تولید غذای ارزان و سلامت محور اصلی در کشور دنبال می شود


مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی گفت: تولید غذای ارزان و سلامت محور اصلی فعالیت های وزارت جهاد کشاورزی است.

- ، هوشنگ محمدی عصر روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل جهاد کشاورزی استان زنجان اظهار کرد: اگر اقتدار غذایی را در ذهن قانون گذران و برنامه ریزان و متولیان برنامه و بودجه و سایر امورات کشور از حاکمیت، نهادینه کنیم دین به بخش کشاورزی ادا خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی کشور ایران از بحث اقتدار نظامی عبور کرده است و در حال برنامه ریزی و اجرای عملیات اقتدار غذایی است افزود: اقتدار غذایی در کنار اقتدار نظامی، اقتدار ملی را برای ما به همراه دارد و طبیعی است کمبودهایی در این مسیر نیز وجود دارد.

مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: معتقد هستیم با روحیه و فرهنگ جهادی که یکی از شعارهای محوری در دولت سیزدهم است به تمام مشکلات می توانیم کنار بیاییم.

محمدی با اشاره به اینکه می توانیم با فرهنگ جهاد سازندگی همه باهم یک بار برای همیشه برای مدیریت فرهنگ جهادی فعالیت کنیم اظهار داشت: در اقتدار غذایی امنیت غذایی پایدار، عرض آوری، اشتغال، سود آوری و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید غذای ارزان و سلامت محور اصلی در کشور دنبال می شود

تولید غذای ارزان و سلامت محور اصلی در کشور دنبال می شود