مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 21:422022-02-28بين الملل

جزییات مفقودی 3 صیاد بوشهری در طوفان خلیج فارس


روز گذشته سه صیاد دیری با طوفانی شدن دریا در خلیج فارس مفقود شدند و تلاش ها برای نجات این افراد ادامه دارد.

- یکی از صیادان شهرستان دیر در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص مفقود شدن 3 صیاد در خلیج فارس اظهار داشت: روز گذشته صیادی از اهالی روستای ساحلی سالم آباد بردخون ، طی تماس تلفنی با یکی از اقوام خوداعلام می کند که قایق صیادی وی با سه سرنشین حدود چهار مایلی خورخان بردخون به دلیل سنگینی بار و مواج شدن دریا دچار غرق شدگی شده و کمک کنید.

وی افزود: پس از آن تماس تاکنون با این افراد نتوانسته ایم ارتباطی برقرار کنیم و بلافاصله به صیادان بومی و بسیج دریایی خورخان اطلاع  و کار گشت زنی دریایی را با کمک مردم شروع کردیم.

ماشالله واعظ فرمانده بسیج دریایی خورخان بردخون گفت: به محض دریافت خبر توسط بسیج دریایی، نیروهای بسیجی پایگاه شهید غلامی خورخان و پایگاه شهید ابراهیمی کری، فراخوان و آماده اعزام شدند که به دلیل طوفانی بودن دریا و جزر شدید در منطقه خورخان به ساعات پایانی شب موکول شد.

وی در ادامه گفت: در نهایت جستجوها توسط نیروهای مردمی در قالب بسیج دریایی از خورخان،کری و دیر، شناورهای رزمی پایگاه شهید دلواری عامری ، شناور ناجی اداره بندر دیر و سه فروند بالگرد از منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، اداره بنادر و دریانوردی و هلال احمر بوشهر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مفقودی 3 صیاد بوشهری در طوفان خلیج فارس

جزییات مفقودی 3 صیاد بوشهری در طوفان خلیج فارس