مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 22:122022-02-28سياسي

امام جمعه بیرجند: اقدامات بنیاد مستضعفان اطلاع رسانی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دوشنبه شب در دیدار رییس بنیاد مستضعفان خراسان جنوبی اظهار کرد: امور انجام شده در بنیاد مستضعفان به مردم اطلاع رسانی شود.

وی با تأکید بر اینکه سیستم ارتباطی برای انتقال نقدهای احتمالی مردم به عملکرد بنیاد راه اندازی شود، گفت: البته درست و نادرست بودن نقد بعد با بررسی های دقیق مشخص خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: متأسفانه در دنیای امروز عقل را در زنجیره هوای نفس قرار داده اند و با ادیان و پیامبران نیز می جنگند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه در قرآن تأکید شده است که مردم در دوران جاهلیت در انتظار یک منجی بودند، ادامه داد: پیامبران گذشته چون حضرت عیسی (ع) نیز نشانه هایی از پیامبر آخرالزمان داده بودند اما هوس ها و خواسته های دنیایی مانع پذیرش حق شد.

وی ابراز کرد: استکبار جهانی از 200 سال دنیا را به سمت درنده خویی پیش برده است ولی انقلاب اسلامی به نوعی حجت را تمام کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تشکیل یک مجلس و دولت انقلاب و قوه قضایی پا در رکاب یک فرصت استثنایی است، یادآور شد: مسؤولان و مدیران اگر خوب عمل کنند بازتاب آن را حتی در جامعه بشری که منتظر منجی است، خواهیم دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بیرجند: اقدامات بنیاد مستضعفان اطلاع رسانی شود

امام جمعه بیرجند: اقدامات بنیاد مستضعفان اطلاع رسانی شود