مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 22:322022-02-28سياسي

هشتمین ویژه برنامه ادبی چکامه های رجب در ارومیه برگزار شد


هشتمین دیدار و دورهمی سالیانه شاعران آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، هشتمین دیدار و دورهمی سالیانه شاعران استان آذربایجان غربی با حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان پیش از ظهر امروز 9اسفند به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد.

این برنامه با تاسی از دیدار اهالی شعر و ادب با رهبرمعظم انقلاب اسلامی، هر ساله با حضور شاعران استان آذربایجان غربی در دفتر امام جمعه شهر ارومیه و در ماه رجب برگزار می شود.

در این برنامه شاعران و ادیبان از سراسر استان، شیعه و سنی، ترک و کرد به شعرخوانی با مضامین آیینی و اهل بیت، اجتماعی و طنز می پردازند.

چکامه های رجب با رویکرد ترویج شعر و ادبیات آیینی، انقلابی و اجتماعی سالهاست با در نظر گرفتن ساختار اجتماعی استان آذربایجان غربی و حضور شاعران اهل سنت و شیعه و قرائت اشعار به زبان های فارسی، ترکی و کردی در حضور نماینده ولی فقیه در استان به یکی از مصادیق کامل هنر همزیستی و انقلابی تبدیل شده است.

ویژه برنامه چکامه های رجب با ابتکار واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان از سال 1393 هر ساله با حضور شاعران و ادیبان استان در دفتر نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین ویژه برنامه ادبی چکامه های رجب در ارومیه برگزار شد

هشتمین ویژه برنامه ادبی چکامه های رجب در ارومیه برگزار شد