مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 22:322022-02-28اقتصادي

رییس بسیج رسانه: باشگاه رسانه های محلی راه اندازی می شود


رییس سازمان بسیج رسانه کشور در نشست با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و خبرنگاران جنوب استان بوشهر در عسلویه ، از راه اندازی اتاق صنعت و رسانه و همچنین راه اندازی باشگاه رسانه های محلی کشور در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستا عسلویه، عباس محمدیان عصر امروز در نشست با مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی و خبرنگاران جنوب استان بوشهر اظهار داشت: دشمن جنگ تمام عیار رسانه ای خود را علیه مبانی اسلام به کار گرفته است؛ ما هم باید از ظرفیت رسانه های داخل با گسترش مرزهای جغرافیایی اقدام کنیم؛ دشمن طبل ناکار آمدی نظام را به صدا در آورده است و رسانه ها باید به عنوان خط شکن در راس باشند.

باشگاه رسانه های محلی راه اندازی می شود رییس سازمان بسیج رسانه کشور تصریح کرد: خبرنگاران آمده اند برای انقلاب قلم بزنند و تریبون انقلاب تریبون رسانه ها است؛ از مدیران صنعت و نفت می خواهیم ارتباط با رسانه ها را بیشتر کنند.

وی عنوان کرد: خبرنگاران سنگرسازان بی سنگر هستند؛ همه مطالبات و مشکلات مردم و جامعه را پیگیری می کنند اما هیچ کس نیست که مطالبات به حق جامعه رسانه را پیگیری و زبان گویای اصحاب رسانه باشد.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور از افتتاح باشگاه رسانه ای محلی در استان ها خبر داد و گفت: نخستین باشگاه آن فروردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس بسیج رسانه: باشگاه رسانه های محلی راه اندازی می شود

رییس بسیج رسانه: باشگاه رسانه های محلی راه اندازی می شود