مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 22:472022-02-28فرهنگي

تعداد کتابخانه های آذربایجان غربی به 100 باب می رسد


مدیر کل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی گفت: به زودی با راه اندازی سه کتابخانه روستایی در بوکان و سردشت تعداد کتابخانه های عمومی استان به 100 کتابخانه می رسد.

- ، خدیجه معصومی دوشنبه شب در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی اظهار کرد: کتابخانه های استان هم اکنون با یک میلیون و 510 هزار جلد کتاب دایر هستند، 43 انجمن کتابخانه ای نیز در آذربایجان غربی فعال است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان غربی گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی بیش از چهار هزار و 317 نسخه کتاب توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به کتابخانه های عمومی استان اهدا شده است.

معصومی افزود: کتاب های اهدایی، شامل کتاب های کودک، کمک درسی و آموزشی بوده و به تفکیک در بین 73 باب کتابخانه نهادی استان توزیع شد که می تواند کمبودهای منابع موجود در کتابخانه های عمومی استان را در این زمینه تا حدودی جبران کند.

معصومی تصریح کرد: امسال علاوه به کتاب های اهدایی توسط کتابخانه ملی، تعداد 29 هزار جلد کتاب دیگر در دومین دوره پویش وقف کتاب، خیر ماندگار توسط خیرین و واقفان کتاب به کتابخانه های عمومی استان اهدا شده است.

وی افزود: یکی از فواید و کارکردهای وقف در بعد فرهنگی، تأمین منابع کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی است که با فراهم شدن این مهم، اسباب ترویج فرهنگ مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد کتابخانه های آذربایجان غربی به 100 باب می رسد

تعداد کتابخانه های آذربایجان غربی به 100 باب می رسد