مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 22:572022-02-28اقتصادي

320 طرح اشتغال زایی در اسفراین به بهره برداری رسید


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خراسان شمالی گفت: 320 طرح اشتغالزایی در اسفراین با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان اجرایی و به بهره برداری رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، عصر امروز با حضور مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، و جمعی از مسئولین اجرایی سومین خانه احسان در سطح  خراسان شمالی در شهرستان اسفراین در محله قلعه کریم منطقه کم برخوردار راه اندازی شد.

علی شاهینی، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) خراسان شمالی در آیین افتتاح خانه احسان اسفراین اظهارکرد: خانه احسان یاد شده با هدف شناسایی افراد کم برخوردار در محلات و رفع مشکلات و توانمندسازی افراد  ایجاد شد.

  وی گفت: شناسایی امکانات عمومی مورد نیاز محلات و رفع آن با کمک دستگاه اجرایی مرتبط از جمله اقدامات خانه احسان محلات است.

  مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خراسان شمالی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در حوزه اجتماعی با ایجاد خانه های احسان در حوزه اشتغال زایی با بنیاد برکت و در حوزه درمانی با بنیاد 15 خرداد که زیر مجموعه ستاد هستند به مردم و محرومین خدمت رسانی انجام می دهد.

شاهینی ادامه داد: در سال 1400 تعداد 320طرح اشتغالزایی از سوی بنیاد برکت با پرداخت 100میلیارد ریال تسهیلات کم بهره در شهرستان اسفراین ایجاد شده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

320 طرح اشتغال زایی در اسفراین به بهره برداری رسید

320 طرح اشتغال زایی در اسفراین به بهره برداری رسید