مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 23:322022-02-28سياسي

مخاطبان حوزه نشر دفاع مقدس جوانان و نوجوانان باشند


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان، مخاطبان حوزه نشر آثار دفاع مقدس را جوانان و نوجوانان دانست و بیان کرد: کتابخانه های عمومی ظرفیت خوبی برای آشنایی نسل جوان با کتاب های دفاع مقدس و برجسته سازی قهرمانان ملی است.

- سرهنگ حسن حبیبی در آیین اختتامیه جشنواره ملی سرخ نگاران که با محوریت تجلیل از نویسندگان و نوقلمان برتر عرصه ایثار و شهادت استان گیلان برگزار شد، انقلاب اسلامی را ثمره خون پاک هزاران شهید گلگون کفن دانست و اظهار کرد: رسالت امروز ما حفظ ارزش ها و دستاوردهای آن دوران پر افتخار است.

وی از دفاع مقدس به عنوان طولانی ترین جنگ در قرن اخیر یاد کرد و افزود: اتفاقاتی که امروز در منطقه و دنیا در حال رخ دادن است گواهی بر وجه تمایز دفاع مقدس ماست، زیرا درایت و نگاه دوراندیشانه امام راحل موجب شد مردم خودشان وارد عرصه دفاع از کوی و برزن شوند و آن حماسه های زرین را خلق کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان، با بیان اینکه نیازمند نشر و اشاعه فرهنگ و معارف دفاع مقدس در ابعاد اجتماعی و اقتصادی و مدیریتی هستیم، تصریح کرد: در این راستا باید از تجارب پیشکسوتان دفاع مقدس بهره ببریم.

حبیبی از هنر به عنوان بهترین ابزار برای انتقال مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس یاد کرد و گفت: استان گیلان با تقدیم هشت هزار شهید از پیشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخاطبان حوزه نشر دفاع مقدس جوانان و نوجوانان باشند

مخاطبان حوزه نشر دفاع مقدس جوانان و نوجوانان باشند