مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 00:122022-02-28بين الملل

25 فلسطینی در حمله صهیونیست ها زخمی شدند


هلال احمر فلسطین اعلام کردند که در حمله نظامیان صهیونیست به مراسم شب معراج پیامبر(ص) زخمی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، نظامیان اشغالگر صهیونیستی از ظهر دوشنبه به شهروندان فلسطینی که برای گرامیداشت سالروز اسراء و معراج پیامبر در  صحن باب العامود قدس تجمع کرده بودند، حمله کردند.

به نوشته فلسطین الیوم ، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در حمله نظامیان اشغالگر به شهروندان در باب العامود 25 نفر از جمله چند کودک زخمی و چهار نفرشان به بیمارستان منتقل شدند.

نظامیان صهیونیست با پرتاب بمب صوتی و گاز اشک آور، استفاده از ماشین های آب باش و ضربات باتوم به جوانان و اهالی قدس که در مراسم سالروز اسراء و معراج پیامبر شرکت کرده بودند صحنه ای از تنش و اضطراب را ایجاد کرده بودند.

هزاران نفر از اهالی قدس و پیرامون آن از صبح امروز مراسم سالروز شب اسراء و معراج پیامبر اکرم(ص) را در مسجدالاقصی گرامی داشتند.

صحن های مسجدالاقصی و محله های اطراف آن در باب المجلس و باب العامود مملو از شهروندان فلسطین بود که مشغول انجام عبادات و مراسم ویژه سالروز اسراء و معراج و توزیع شیرینی بودند.

  شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجد الاقصی هم امروز طی نطقی در کنفرانس مقاومت راه آزادسازی تاکید کرد که بیت المقدس نه تنها در سالروز معراج و اسراء بلکه برای هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 فلسطینی در حمله صهیونیست ها زخمی شدند

25 فلسطینی در حمله صهیونیست ها زخمی شدند