مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 00:272022-02-28سياسي

گناوه استانداردهای یک شهر گردشگری را کسب کند


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: گناوه به عنوان یک شهر گردشگری به کشور معرفی کرده ایم و در برنامه مدیریت است که استانداردهای یک شهر گردشگری را کسب کند.

- خبرنگار مهر ، محمدحسین ارسطو زاده در جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر گناوه با اشاره به اینکه ستاد تسهیلات خدمات سفر از شهرستان های همواره پیشتاز در برگزاری این نشست ها بوده است اظهار داشت: این جلسه نیز از تجربیاتی همه اعضا ستاد در زمینه استقبال و خدمات رسانی به گردشگران بویژه در تعطیلات نوروز دارند بهره بردیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر افزود: بندر گناوه به لحاظ داشتن ظرفیت های تجاری در طول تاریخ و جاذبه های گردشگری و طبیعی، همواره مقصد سفرهای هموطنان بوده است و باید با برنامه ریزی در طول سال از این موهبت استفاده و بهره برده شود.

وی تصریح کرد: گناوه به عنوان یک شهر گردشگری به کشور معرفی کرده ایم و در برنامه مدیریت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری داریم که این منطقه با این ظرفیت، استانداردهای یک شهر گردشگری را کسب کند.

وی گفت: امسال در برنامه های مدیریت میراث فرهنگی و گردشگری است که با جدیت این برنامه را دنبال می کنیم تا هم مشاوره در این زمینه داده شود و هم لوازم و زیرساخت ها به عنوان یک شهر گردشگری تأمین شود و گناوه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گناوه استانداردهای یک شهر گردشگری را کسب کند

گناوه استانداردهای یک شهر گردشگری را کسب کند