مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 01:372022-02-28سياسي

طرح کریمه در نوروز 1401 در قم برگزار می شود


دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی 19 دی گفت: طرح کریمه اهل بیت (س) ویژه ایام نوروز 1401 است و از 20 اسفند ماه شروع و تا 14 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

- ایسنا/قم دبیر قرارگاه فرهنگی اجتماعی 19 دی گفت: طرح کریمه اهل بیت (س) ویژه ایام نوروز 1401 است و از 20 اسفند ماه شروع و تا 14 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

سردار محمدرضا موحد افزود: طرح کریمه اهل بیت با هدف گذاری بر پنج محور عملیاتی قرارگاه از جمله سالم سازی فضای بوستان ها، نظارت بر اماکن پرتردد، مانکن ها، امامزاده ها و بقاع متبرکه، نما و منظر شهری آماده شده است.

سردار موحد ادامه داد: کمیته امر به معروف و نهی از منکر، کمیته فرهنگی، کمیته اجتماعی، کمیته تبلیغات و فضاسازی، کمیته رسانه و فضای مجازی، کمیته بانوان، کمیته مساجد، و کمیته تشکل های حوزوی، دانشجویی و دانش آموزی، از جمله کمیته های فعال در این طرح عملیاتی می باشند.

دبیر قرارگاه 19 دی به تشریح هر یک از کمیته های طرح کریمه اهل بیت (س) پرداخت و گفت: از جمله برنامه های مطرح شده در کمیته امر به معروف و نهی از منکر، تقویت گشت های امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد ترویجی و ایجابی در خیابان های صفاییه، ارم، آستانه و بازار به صورت صبح و عصر، استقرار کافه گفتگو در کوه خضر نبی و اجرای فعالیت های ایجابی و ترویجی در ایام نوروز، فعالیت گسترده تیم وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کریمه در نوروز 1401 در قم برگزار می شود

طرح کریمه در نوروز 1401 در قم برگزار می شود