مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 03:072022-02-28بين الملل

انتقاد جهاد اسلامی از توهمات تشکیلات خودگردان


دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: پیمودن مسیر اسلو (معاهده اسلو) توسط تشکیلات خودگردان به اشغال فلسطین مشروعیت بخشید و موجب شد تا سرزمین های ملی ما به قوم یهود هدیه شود و توهمات خودساخته تشکیلات خودگردان موجب شد تا مردم ما زیر فشار بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، زیاد نخاله امروز (دوشنبه) در همایش مقاومت راه آزادی است که توسط جنبش جهاد اسلامی فلسطین برگزار شد، افزود: بیش از 50 سال گذشته و قدس بیش از 70 سال است که در اشغال است و اشغالگران [ سعی می کنند]نام فلسطین را از روی نقشه جهان حذف کنند، اما مردم فلسطین یک لحظه از جهاد و مقاومت متوقف نشدند.

وی افزود: بیش از 30 سال پس از معاهده اسلو که در آن به مقدسات اهانت شد و پس از آن قدم به قدم عقب نشینی آغاز شد تا [ به اینجا]رسیدید که شما (تشکیلات خودگردان) در رام الله محاصره شدید.

النخاله ادامه داد: اگر رهبری تشکیلات خودگردان از زمان توافق اسلو صحبت می کند، صحبت از مشروعیتی است که فلسطین را به یهودیان بخشیده است و مردم را در ازای توهماتی که ساخته است، زیر فشار قرار داده است.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه سازمان آزادیبخش فلسطین پس از آخرین نشست شورای مرکزی در رام الله عقب نشینی کرد، اظهار داشت: آیا این برای توقف [ سیاست های این سازمان]و تجدید نظر در پروژه صهیونیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد جهاد اسلامی از توهمات تشکیلات خودگردان

انتقاد جهاد اسلامی از توهمات تشکیلات خودگردان