مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 07:222022-03-01اقتصادي

افزایش تعرفه ها تا کنون طوری نبوده که پرستاران آن را لمس کنند+ فیلم


امین کوهساریان رییس هیئت مدیره نظام پرستاری، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: چیزی که ما به عنوان برنامه در سال آینده مدنظر خواهیم داشت که با نظر و مشارکت اعضای هیئت مدیره تهران و رابطین مراکز درمانی چیده خواهد شد، - کوهساریان در ادامه یادآور شد: دستورالعمل ها و روش اجرای تعرفه گذاری حقوق پرستاران در حال تشریح شدن است و رابطین به پرستارها، مدیران پرستاری دانشگاه ها اعلام می کنند و ردیف بودجه مورد نیاز از طرف دولت مصوب شده است اما در بحث اجرا همچنان مشکلاتی وجود دارد و باید کار با درایت بیشتری صورت گیرد.

وی اضافه کرد: با رایزنی هایی که بین بنیاد مسکن استان تهران و سازمان نظام پرستاری صورت گرفته است، هماهنگ شده تا تعدادی محدود واحد مسکونی با توجه به جمعیت 40 هزار پرستاری که در تهران داریم به پرستارها ارائه شود و شرایط آن اعلام شده است.

اولویت مسکن پرستاری با چه کسانی است؟ رییس هیئت مدیره نظام پرستاری تاکید کرد: متقاضی برای مسکن پرستاری زیاد است و باید طبق اولویتها مسکن های فوق را به پرستاران واگذار کنیم و خانواده شهدای سلامت پرستاری و پرستاران سرپرست خانوار در اولویت قرار دارند و پس از آن زوجهای پرستار در اولویت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعرفه ها تا کنون طوری نبوده که پرستاران آن را لمس کنند+ فیلم

افزایش تعرفه ها تا کنون طوری نبوده که پرستاران آن را لمس کنند+ فیلم