مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 08:222022-03-01سياسي

313 طلبه ای که با روضه خانگی، تبلیغ و گره گشایی می کنند +عکس


مدیرکل فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) می گوید: «در طرح 313، روحانی مستقر در روستاها ماهیانه باید برای 5 خانواده طی ماه یک مجلس روضه خانگی برگزار و سه بار سرکشی داشته باشد تا گره گشای مشکلات آنان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، معاونت امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) و معاونت امور فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با استفاده از ظرفیت بنیاد هدایت و راه اندازی شبکه امداد فرهنگی، این روزها طرحی را در 11 استان کشور در حال اجرا دارند تا با ظرفیت طلاب و روحانیون مبلغ بتوانند مشکل و گرهی از زندگی محرومان ساکن روستا برطرف کنند.

نام این طرح زیبا و خداپسندانه را طرح 313 گذاشتند.

 این نهادها امیدوارند بتوانند در راستای توانمندسازی و محرومیت زدایی از اقشار محروم هم افزایی کنند و با محوریت مسجد و شبکه امام محله و اجرای یک سری فعالیت های فرهنگی درصدد تحکیم بنیان خانواده و تقویت باورهای دینی و کنترل آسیب های اجتماعی گام بردارند.

حجت الاسلام سید ناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت بیش از 5000 روحانی در شبکه امامت مسجد حضور می یابند بنیاد هدایت به عنوان یکی از زیرمجموعه های سازمان تبلیغات اسلامی هدف اصلی اش تعالی شبکه امامت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

313 طلبه ای که با روضه خانگی، تبلیغ و گره گشایی می کنند +عکس

313 طلبه ای که با روضه خانگی، تبلیغ و گره گشایی می کنند +عکس