مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 08:522022-03-01اقتصادي

مشکلات افزایش تعرفه عوارض شهرداری گرگان پیگیری می شود


عضو شورای اسلامی شهر گرگان از پیگیری افزایش تعرفه عوارض شهرداری خبرداد.

- ناصر گرزین در گفتگو با خبرنگار درباره گلایه فعالان ساختمان از مصوبه افزایش عوارض ساختمانی شهرداری گرگان، اظهار کرد: طی روزهای گذشته این موضوع در دستور کار اعضای شورای شهر و شهرداری برای بررسی مجدد و کارشناسی دقیق قرار گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: پس از این مصوبه نظرات کارشناسی مختلفی را از سوی فعالان صنعت ساختمان دریافت کردیم و براساس این نظرات در حال ارزیابی مجدد مصوبه هستیم.

گرزین با بیان اینکه افزایش چشمگیر هزینه ها و تورم سالانه ای که بر کشور حاکم شده تاثیر زیادی بر هزینه و درآمدهای شهرداری گذشته است، ادامه داد: یکی از راهکارهای جبران این هزینه ها افزایش تعرفه عوارض است که البته تاکید داریم این افزایش باید در چارچوب تورم سالانه و در راستای سیاست های بهبود درآمدی شهرداری باشد.

وی صنعت ساختمان را قلب اقتصادی یک شهر و منطقه دانست و یادآور شد: بهبود صنعت ساختمان چرخه اقتصادی را فعال نگه می دارد و قطعاً این مساله نه تنها بر معیشت جامعه تاثیر دارد بلکه به رشد درآمدهای شهرداری هم کمک خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان ایجاد امتیاز ویژه برای فعالان صنعت ساختمان را در تعامل با مدیریت شهری ضروری دانست و گفت: همکاری و تعامل فعالان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات افزایش تعرفه عوارض شهرداری گرگان پیگیری می شود

مشکلات افزایش تعرفه عوارض شهرداری گرگان پیگیری می شود