مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 08:572022-03-01سياسي

نیروهای بسیجی، سفیران سلامت در دوران کرونا هستند


جانشین فرماندهی سپاه شهرستان خاش با بیان اینکه نیروهای بسیجی، سفیران سلامت در بین مردم هستند گفت: پایگاه های بسیج از تمام ظرفیت موجود در اقناع افکار عمومی و تبیین اهمیت واکسیناسیون به عنوان سفیر سلامت نظام در بین مردم استفاده نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- سرهنگ سرکاش افزود: رسالت بسیج مداخله در هر شرایط و بحران به نفع مردم است و در حال حاضر که آسیب جامعه بحران امیکرون است و خدمت به مردم در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، برنامه ریزی و هدف گذاری ها در راستای ارتقای شاخص واکسیناسیون در مناطق با پوشش پایین واکسیناسیون به منظور صیانت از سلامت شهروندان می باشد.

این مسوول ادامه داد: در شرایط موجود کرونا و توسعه واکسیناسیون به منظور استقرار تیم های سیار واکسیناسیون نیروهای فعال و باتجربه بسیجی با تیم های سلامت همکاری خواهند داشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش و تفتان نیز اظهار داشت: در پیک های قبلی کرونا نیز با مشارکت و مداخله نیروهای جهادگر و انقلابی بسیج شاهد پیشبرد برنامه های به ویژه در رعایت پروتکل های بهداشتی بودیم و بدون شک در پیک جدید که اولویت ما ارتقای شاخص واکسیناسیون می باشد نیز دستاوردهای خوبی خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای بسیجی، سفیران سلامت در دوران کرونا هستند

نیروهای بسیجی، سفیران سلامت در دوران کرونا هستند