مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 08:572022-03-01فرهنگي

جشنواره تئاتر رضوی باید به یک جریان هنری، علمی و تخصصی تبدیل شود


مشاور امور فرهنگی، هنری و استانهای بنیاد بین المللی امام رضا (ع) گفت: جشنواره تئاتر رضوی باید به یک جریان هنری، علمی و تخصصی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدجواد رفایی در نشست مشترک با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و اعضای شورای سیاستگذاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در تبریز، اظهار کرد: جشنواره رضوی در رشته های مختلف فرهنگی و هنری در طی سالهای متمادی با گستره ملی و بین المللی برگزار شده و با توجه به صبغه تبریز در حوزه هنر نمایش برگزاری جشنواره تئاتر رضوی به استان آذربایجان شرقی محول شده است.

وی افزود: فرهنگ و تاریخ و تمدن غنی و توانمندی هنرمندان و پتانسیل هنری این استان فرصت مغتنمی برای برگزاری این جشنواره در تبریز است.

رفایی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره در تبریز که از خاستگاههای هنر نمایش در کشور است می تواند جشنواره را به یک جریان فرهنگی و هنری تاثیرگذار در کشور تبدیل نماید.

وی بر برگزاری دوسالانه این جشنواره اشاره کرد و گفت: با این روند فرصتی برای فعالان حوزه نمایش ایجاد می شود تا آثاری با محتوا و کیفیت غنی و قوی برای جشنواره خلق نمایند.

وی مردمی بودن هنر نمایش را بسیار مهم برشمرد و گفت: هنر تئاتر زمانی می تواند تاثیرگذاری مطلوبی داشته باشد که مردمی باشد و برای ترویج فرهنگ ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تئاتر رضوی باید به یک جریان هنری، علمی و تخصصی تبدیل شود

جشنواره تئاتر رضوی باید به یک جریان هنری، علمی و تخصصی تبدیل شود