مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 09:472022-03-01اجتماعي

رزمایش ترافیکی پلیس راه ایلام برگزار می شود


رییس پلیس راه استان ایلام از اجرای رزمایش ترافیکی نوروز 1401 در استان ایلام خبر داد.

- ، سرهنگ ابوالفضل کهزادی گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته رزمایش نوروزی 1401 با حضور تمامی دستگاه های خدمات رسان همزمان با سراسر کشور در 24 اسفند ماه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: در صورتی که نوروز امسال مجوز تردد برای سفرهای نوروزی صادر شود، اولویت و دغدغه اصلی پلیس راه پیشگیری از وقوع تصادفات و سلامت مسافران نوروزی است و پلیس راه استان برنامه و اقدامات خاصی را در راستای کنترل هوشمندانه تردد مسافران، کنترل ترافیک و پیشگیری از وقوع تصادفات را دارد.

رییس پلیس راه استان ایلام افزود: با توجه به اینکه استان ایلام دارای طبیعت بکر و مناظر و امکان هدف گردشگری بوده، هر ساله در ایام نوروز شاهد تردد مسافران به استان هستیم، همچنین با توجه به تجارت سنوات گذشته شهروندان ایلامی نیز در ایام نوروز به تفرجگاه ها می روند که سبب افزایش تردد در سطح محورهای استان می شود.

سرهنگ کهزادی ادامه داد: با توجه به ایام پایانی سال، خصوصاً در پنجشنبه و جمعه آخر سال که شهروندان به زیارت اهل قبور در آرمستان ها می روند، پلیس راه استان تمهیدات ویژه ای را به منظور تسهیل در تردد و افزایش انضباط ترافیکی در ورودی و خروجی آرامستان ها و درطول محورها انجام داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش ترافیکی پلیس راه ایلام برگزار می شود

رزمایش ترافیکی پلیس راه ایلام برگزار می شود