مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 10:272022-03-01سياسي

مدیر کل جدید دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم معرفی شد


معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر «یعقوب فتح اللهی ننه کران» را به عنوان «مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی» منصوب کرد.

- معاون پژوهشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر یعقوب فتح اللهی ننه کران را به عنوان مدیرکل دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حکم ابلاغی دکتر پیمان صالحی خطاب به دکتر فتح اللهی آمده است: انتظار می رود با نصب العین قرار دادن قوانین و اسناد بالادستی در حوزه علوم و فناوری تعامل سازنده با دانشگاه ها و پژوهشگاه ها موسسات آموزش عالی و مراکز پژوهشی، گام های موثری در جهت نیل به اهداف عالی نظام و اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بردارید.

در این حکم انتصاب، بر راه اندازی شبکه ای علمی کشور، فعال سازی شبکه آزمایشگاه های علمی ایران (شاعا) و راه اندازی شبکه ملی آزمایشگاهی، ایجاد هم گرایی و هم افزایی بین کلیه بازیگران و ذی نفعان حوزه علم و فناوری در محدوده مأموریت های اداره کل حمایت و پشتیبانی امور پژوهش و توجه ویژه به دیپلماسی علم و فناوری و جذب منابع مالی از نهادهای علمی بین المللی برای اجرای طرح های مشترک فرامرزی تأکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کل جدید دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم معرفی شد

مدیر کل جدید دفتر حمایت و پشتیبانی امور پژوهشی وزارت علوم معرفی شد