مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 10:272022-03-01اقتصادي

آغاز بهره برداری از دو خط تولید محصولات لبنی در شیراز


دو خط تولید کارخانه تولید محصولات لبنی شیراز با حضور استاندار فارس، رییس سازمان صمت استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی به افتتاح و به بهره برداری رسید.

- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس سه شنبه 10 اسفندماه در آیین افتتاح کارخانه تولید محصولات لبنی رامک شیراز در رابطه با بهره برداری از دو خط تولیدی این مجموعه، عنوان کرد: با اجرایی شدن طرح توسعه و بهره برداری از دو خط تولیدی جدید این کارخانه در زمینه تولید و بسته بندی شیر فراپاستوریزه و محصولات پودری شیر خشک و پودر آب پنیر نیاز مصرفی بخشی از بازار استان و کشور تامین می شود.

او در رابطه با میزان سرمایه گذاری و اشتغالزایی این طرح توسعه، افزود: این طرح توسعه ای با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد ریال زمینه اشتغالزایی 200 نفر فراهم شده است که میزان اشتغالزایی این کارخانه 2800 نفر افزایش پیدا کرد.

رییس سازمان صمت فارس در رابطه با افزایش ظرفیت تولید در این کارخانه، خاطرنشان کرد: اجرایی شدن گام به گام طرح های توسعه واحد تولیدی رامک شیراز منجر به اشتغالزایی در این منطقه محروم و افراد بومی خواهد شد که لازم است موانع موجود این کارخانه جهت افزایش ظرفیت تولید و رونق اقتصادی در استان فارس برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بهره برداری از دو خط تولید محصولات لبنی در شیراز

آغاز بهره برداری از دو خط تولید محصولات لبنی در شیراز