مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 10:322022-03-01اقتصادي

اجرای طرح بیمه شدن ساکنین محلات کم برخوردار خراسان جنوبی آغاز شد


مدیر کل بیمه سلامت خراسان جنوبی گفت: اجرای طرح جامع بیمه کردن ساکنین محلات کم برخوردار در خراسان جنوبی آغاز شد و در این راستا تا کنون 20 نفر به صورت رایگان بیمه شدند.

- علی اربابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هدف گذاری بیمه سلامت تأمین بیمه برای همه مردم ایران است و در این راستا مشکلات موجود بر طرف شده و هر ایرانی با ارائه کد ملی خود می تواند از طریق یکی از صندوق های بیمه برای بیمه شدن خود اقدام کند.

به گفته وی برنامه جامعی برای بیمه شدن ساکنین محلات کم برخوردار تدوین شده که اجرای آن در استان شروع شده است و بیمه سلامت با همکاری دیگر دستگاه های مربوط در مساجد، پایگاه های بسیج و حاشیه شهرها اقدام به بیمه کردن افراد بدون بیمه به طور رایگان کرده است.

وی اضافه کرد: اقدامات اولیه و همچنین صدور احکام در این خصوص انجام شده است و با توجه به این که در گذشته روستاییان و افراد ساکن در شهرهای زیر 200 هزار نفر بیمه شده اند، به نظر می رسد که افراد بدون بیمه در خراسان جنوبی زیاد نباشند.

اربابی تصریح کرد: بر اساس مقایسه جمعیت استان با کشور باید بین پنج تا 10 هزار نفر در خراسان جنوبی بدون پوشش بیمه باشند اما در عمل این گونه نمی باشد و به نظر می رسد افراد بدون بیمه در استان در گذشته بیمه بوده اند ولی آن را تمدید نکرده اند لذا افراد می توانند با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بیمه شدن ساکنین محلات کم برخوردار خراسان جنوبی آغاز شد

اجرای طرح بیمه شدن ساکنین محلات کم برخوردار خراسان جنوبی آغاز شد