مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-01سياسي

عملیات اجرایی احداث 20 هزار واحد مسکن محرومان در سراسر کشور آغاز شد


عملیات اجرایی احداث 20 هزار واحد مسکن محرومان در سراسر کشور همزمان با عید سعید مبعث و با حضور روسای بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان درمیان آغاز شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی عملیات اجرایی احداث 20 هزار واحد مسکن محرومان در سراسر کشور همزمان با عید سعید مبعث و با حضور روسای بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان درمیان آغاز شد.

پرویز فتاح که روز گذشته وارد مرکز خراسان جنوبی شد، امروز در دومین روز سفرش به همراه رییس بنیاد مسکن کشور در روستای مرزی نوغاب شهرستان درمیان حضور یافت تا توافق نامه احداث 20 هزار واحد مسکن محرومان با مشارکت بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سراسر کشور از این منطقه اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی روز سه شنبه در این آیین که با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: عملیات اجرایی این واحدها به صورت پایلوت در شهرستان مرزی درمیان و در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان به دلیل اهمیت منطقه آغاز شد.

اکبر نیکزاد با بیان اینکه 20 هزار واحد مسکونی براساس تفاهم نامه بین بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان برای اقشار کم درآمد احداث می شود، اضافه کرد: این واحدها در مناطق روستایی و شهرهای زیر 25 هزار نفر احداث می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی احداث 20 هزار واحد مسکن محرومان در سراسر کشور آغاز شد

عملیات اجرایی احداث 20 هزار واحد مسکن محرومان در سراسر کشور آغاز شد