مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 10:422022-03-01فرهنگي

نمایشنامه نویسی «ثمر» به پایان رسید/ گزارش اقلیت به اکثریت!


مراسم اختتامیه نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی «ثمر» با اعلام نفرات برتر دوشنبه 9 اسفندماه در فرهنگسرای خانواده برگزار شد.

- مراسم اختتامیه نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی ثمر با اعلام نفرات برتر دوشنبه 9 اسفندماه در فرهنگسرای خانواده برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نخستین جشنواره نمایشنامه نویسی ثمر به منظور کشف استعدادهای جدید و بهره گیری از تجارب نمایشنامه نویسان و هنرمندان تئاتر با رویکرد خانه و خانواده در سه بخش نمایشنامه نویسی برای آثار صحنه ای، نمایش کودک و نوجوان و نمایش محیطی و میدانی توسط فرهنگسرای خانواده و با مشارکت مدیریت مرکز هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

این جشنواره با دبیری سعید خمان روز دوشنبه 9 اسفند برگزیدگان خود را معرفی و به پایان رسید.

شیوا مقدم رییس فرهنگسرای خانواده در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از نحوه شکل گیری و انتشار فرخوان این جشنواره، یادآور شد: یکی از راه های انتقال فرهنگ رسمی کشور به نسل های جوان، استفاده از هنر است و در این راه نمایشنامه نویسی اهمیت فراوان دارد.

سپس اسماعیل فلاح خیر نماینده سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اظهار کرد: با توجه به رویکردهای شهرداری تهران، این معاونت میزبان برنامه هایی است که در افق تمدن نوین اسلامی در بستر بیانیه گام دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشنامه نویسی «ثمر» به پایان رسید/ گزارش اقلیت به اکثریت!

نمایشنامه نویسی «ثمر» به پایان رسید/ گزارش اقلیت به اکثریت!