مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-01دانش

پرونده بورسیه های بلاتکلیف بسته شد


رییس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی از بسته شدن پرونده بورسیه های بلاتکلیف خبر داد و گفت: تمام بورسیه هایی که حکم بورس وزارت علوم را داشتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، محمد علی کی نژاد با اشاره به آخرین وضعیت تعیین تکلیف بورسیه های بلاتکلیف گفت: به جز این پیگیر وضعیت حدود 39 نفر از بورسیه ها نیز هستیم.

وی ادامه داد: همچنین کمتر از 20 نفر از کارمندان ایثارگر را که ادامه تحصیل داده اند را نیز به وزارت علوم معرفی کرده ایم، تا بر اساس ماده 21 برای این افراد حکم صادر کنند و در مراکز تحقیقاتی و دانشگاه ها مشغول فعالیت شوند.

رییس هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: از نظر ما تمام بورسیه های دارای حکم یعنی افرادی که شورای بورس وزارت علوم برای آنها حکم بورس صادر کرده، تعیین تکلیف شده اند.

وی ادامه داد: یک تعداد از افراد نیز هستند که همچنان مطرح می کنند آنها را نیز وزارت علوم معرفی کرده و تعهد داده اند و باید تعیین تکلیف شوند، ولی هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی در پرونده این افراد ورود پیدا نمی کند.

وی افزود: در جلساتی هم که با مسئولان مربوطه وزارت علوم داشته ایم، اعلام کرده ایم که وزارت علوم کار اجرایی این افراد را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده بورسیه های بلاتکلیف بسته شد

پرونده بورسیه های بلاتکلیف بسته شد