مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 11:072022-03-01سياسي

443 دستگاه موتورسیکلت متخلف در بوشهر توقیف شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: حسب گزارش های ارائه شده از سوی راهنمایی و رانندگی تعداد 443 دستگاه موتورسیکلت طی دو هفته اخیر در استان به دلیل عدم رعایت قوانین توسط موتورسواران و انجام حرکات مخاطره آمیز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمد هادی رستمیان در نشست شورای هماهنگی ترافیک استان بوشهر اظهار داشت: باید با اتخاذ تصمیمات مناسب و اقدامات اجرایی مؤثر شرایطی فراهم شود تا از شدت تصادفات خصوصاً در خصوص موتورسواران که ایمنی کمتری دارند کاسته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر افزود: تمامی دستگاه های عضو شورای هماهنگی ترافیک استان به منظور انجام کار گروهی برای کاهش آمار تصادفات باید بسیج شوند و خانواده ها نیز در این خصوص با حساسیت ویژه ای همکاری کنند.

وی گفت: افراد زیادی در استان بخاطر تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده اند، که این مهم تنها با نصب دوربین های مدار بسته و سرعت کاه در کوچه و خیابان ها حل شدنی نیست و نیازمند همکاری همه جانبه رانندگان خودروها و موتورسیکلت ها است.

 رستمیان یادآور شد: حسب گزارش های ارائه شده از سوی راهنمایی و رانندگی تعداد 443 دستگاه موتورسیکلت طی دو هفته اخیر در استان به دلیل عدم رعایت قوانین توسط موتورسواران و انجام حرکات مخاطره آمیز، توقیف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

443 دستگاه موتورسیکلت متخلف در بوشهر توقیف شد

443 دستگاه موتورسیکلت متخلف در بوشهر توقیف شد