مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 11:522022-03-01سياسي

ادامه پروازهای فوق العاده تا بازگشت همه ایرانیان مقیم اوکراین از لهستان


همه هواپیماهایی که در ایرلاین های ایرانی فعالیت می کند به ویژه هواپیماهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران متعلق به همه هموطنانمان چه داخل و چه خارج از ایران است.

- همه هواپیماهایی که در ایرلاین های ایرانی فعالیت می کند به ویژه هواپیماهای شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران متعلق به همه هموطنانمان چه داخل و چه خارج از ایران است.

سرپرست معاونت هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: همه هواپیماهای ایرانی به ویژه شرکت هواپیمایی ایران ایر متعلق به همه ایرانیان است.

بنابراین برای انتقال ایرانی های مقیم اوکراین و بازگشت آنها به کشور تعهد اجتماعی داریم و هر تعداد پرواز نیاز باشد برای این کار انجام خواهیم داد.

حسن خوشخو در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در زمینه انتقال ایرانیان مقیم اوکراین و بازگشت آنها به کشور یک تعهد اجتماعی داریم که در واقع آن را به صورت رسمی هم اعلام کردیم چرا که صنعت هوانوردی و سازمان هواپیمایی کشوری هر کاری که لازم باشد انجام خواهد داد تا این هم وطنان به خانواده های خود ملحق شوند.

وی افزود: در این راستا چند نهاد دولتی متولی باید با یکدیگر همکاری داشته باشند تا بتوان این اتفاق را رقم زد چراکه در هر صورت جان هم وطنان از همه چیز مهمتر است و در شهرهای مختلفی در اوکراین هستند که باید روشی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه پروازهای فوق العاده تا بازگشت همه ایرانیان مقیم اوکراین از لهستان

ادامه پروازهای فوق العاده تا بازگشت همه ایرانیان مقیم اوکراین از لهستان