مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 11:522022-03-01اقتصادي

پابرجایی برخی موانع موجود در فرآیند اخذ مجوز مشاغل خانگی


با وجود تأکید مسوولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خبری از صدور الکترونیکی و آنی برخی از مجوزهای مشاغل خانگی نیست و طبق گزارش های مردمی و میدانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، بحث مجوزهای کسب و کار از چند ماه گذشته بسیار داغ تر شده و در رابطه با این موضوع، خبرها و صحبت های بسیاری از مجلس و دولت منتشر شده است.

یکی از مشکلات اساسی در راه اندازی یک کسب وکار، مجوزهای متعددی است که سازمان ها و دستگاه های مختلف صادر می کنند، مجوزهایی که در اغلب اوقات موجب گرفتاری مردم می شود و در مسیر شروع کسب وکارشان سنگ اندازی می کند.

به همین دلیل یکی از نیازهای مهمی که امروزه وجود دارد، تسهیل فرآیند اخذ مجوز است که اگر با همت و تلاش مسئولان انجام گیرد می توان به حل بخشی از مشکلات اقتصادی کشور و بهبود وضعیت معیشت مردم امیدوار بود.

مشاغل خانگی جزو آن دسته مشاغلی است که با این مشکلات دست و پنجه نرم می کند و متقاضیان مجوز آن باید مراحل متعدد و مختلفی را طی کنند تا بتوانند کار خود را شروع کنند، این در صورتی است که اساس ایجاد این شغل، ایجاد کسب وکارهای مختلف برای مردم و بهبود وضعیت اقتصادی آنها و همچنین کمک به افزایش رونق تولید است، در همین راستا پیگیری های زیادی از مسئولین وزارت کار صورت گرفته تا هرچه سریع تر به این مشکل رسیدگی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پابرجایی برخی موانع موجود در فرآیند اخذ مجوز مشاغل خانگی

پابرجایی برخی موانع موجود در فرآیند اخذ مجوز مشاغل خانگی