مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-01سياسي

اولویت های شهرستانی برای توسعه همه جانبه قرچک


فرماندار قرچک اولویت های شهرستانی برای توسعه همه جانبه این منطقه را تشریح کرد و از اقشار مختلف مردم و مسئولان خواست در شتاب توسعه قرچک سهیم شوند.

- علیرضا فاتحی نژاد پیش از ظهر امروز سه شنبه 10 اسفند ماه در نشست هم اندیشی خبرنگاران جنوب شرق استان تهران بیان کرد: مردمی بودن و احیای اعتماد و امید آنها ، جزو برنامه ها و سیاست های اصلی دولت سیزدهم است که ما نیز بر همین مبنا در شهرستان قرچک حرکت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: حل مشکلات اقتصادی و رونق تولید، مسئله کرونا و سلامت، بازسازی ساختار فرهنگی و تکمیل پروژه های نیمه تمام با جدیت در دستور کار دولت قرار گرفته است.

سرپرست فرمانداری قرچک بیان کرد: مبارزه با فساد ، عدالت محوری در تخصیص امکانات به همه مناطق به ویژه مناطق محروم ، دوری از کاغذبازی و بوروکراسی زاید اداری ، ایجاد ظرفیت های اقتصادی و حمایت از سرمایه گذاران ، ارتقای زیرساخت های بهداشتی درمانی و زیرساخت های الکترونیکی، اهمیت به موضوعات فرهنگی ، ارتقای امنیت مردم و.

جزو سیاست های بنده در شهرستان است.

فاتحی نژاد بیان کرد: در قرچک مدیران باید شبانه روزی فعال بوده و رفع مشکلات مردم را صرفاً به ساعات اداری موکول نکنند؛ چرا که اعتقاد دارم مسیر توسعه قرچک حتی لحظه ای نباید متوقف شود و همه باید در شتاب توسعه قرچک سهیم شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت های شهرستانی برای توسعه همه جانبه قرچک

اولویت های شهرستانی برای توسعه همه جانبه قرچک