مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-01اقتصادي

بنیاد مستضعفان برای مسکن نیازمندان کمک بلاعوض پرداخت می کند


این نهاد در ساخت مسکن محرومان کمک بلاعوض پرداخت می کند و بنیاد مسکن هم به هر واحد 200 میلیون تومان تسهیلات اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از درمیان، سید پرویز فتاح روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تفاهم نامه ای در قالب احداث 20 هزار واحد مسکونی برای محرومان در سراسر کشور با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد کردیم و عید مبعث بهانه خوبی بود تا با سفر به خراسان جنوبی و شهرستان مرزی درمیان عملیات اجرایی این پروژه ها را آغاز کنیم.

وی بیان کرد: رییس بنیاد مسکن از دولت این قول را دریافت کرده که به هر واحد 200 میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شود و بنیاد مستضعفان نیز به ازای هر واحد 50 میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می کند تا با آورده متقاضی، منزل متناسب با نیاز محرومان ساخته شود.

رییس بنیاد مستضعفان گفت: علاوه بر این، سیمان و میلگرد رایگان را تامین کرده ایم که از طریق بنیاد مسکن در اختیار واحدها قرار خواهد گرفت.

وی افزود: سهمیه خراسان جنوبی از 20 هزار واحد مسکن محرومان کم بود که با درخواست استاندار و مسوولان محلی از 550 واحد به هزار واحد افزایش یافت.

فتاح گفت: بنا بر شرایط هر استان این سهمیه بین شهرستان ها، شهرهای 20 هزار نفر جمعیت و روستاها تقسیم می شود و خیلی از محرومان شناسایی شده اند ذا سعی می کنیم ضربتی و انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد مستضعفان برای مسکن نیازمندان کمک بلاعوض پرداخت می کند

بنیاد مستضعفان برای مسکن نیازمندان کمک بلاعوض پرداخت می کند