مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 12:122022-03-01اقتصادي

دفن زباله های بیمارستانی به صلاح نیست/سازمان محیط زیست تصمیمی جدی بگیرد


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: سازمان محیط زیست باید تصمیم جدی برای موضوع پسماندهای بیمارستانی بگیرد چرا که دفن این پسماندها دیگر به صلاح نیست و باید همه شهرها به زباله سوز بیمارستانی مجهز شوند.

- معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: سازمان محیط زیست باید تصمیم جدی برای موضوع پسماندهای بیمارستانی بگیرد چرا که دفن این پسماندها دیگر به صلاح نیست و باید همه شهرها به زباله سوز بیمارستانی مجهز شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال بهرامی در حاشیه بازدید مشترک معاونین خدمات شهری کلان شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت از نمایشگاه مدیریت پسماند، بازیافت و ماشین آلات وابسته گفت: در جلسه ای که با حضور معاونان خدمات شهری کلانشهرها برگزار شد از آنها خواستیم که اگر موضوعی در حوزه پسماند در اولویت دارند مطرح کنند تا ما در جلسه هفته آینده حوزه کمیسیون ملی پسماند در سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان عضو دائمی اجرایی این کمیسیون و نماینده این کلانشهرها بتوانیم موضوعات آنها را پیگیری و حل کنیم.

وی افزود: یکی از مهمترین موضوعات مطرح شده بحث طرح استقرار کارکنان پسماند بود که بر اساس آن از سازمان محیط زیست خواسته شد که طرح استقرار کارکنان پسماند را از طرح استقرار کارکنان صنعتی که در فاصله حریم شهر طراحی شده جدا کند تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفن زباله های بیمارستانی به صلاح نیست/سازمان محیط زیست تصمیمی جدی بگیرد

دفن زباله های بیمارستانی به صلاح نیست/سازمان محیط زیست تصمیمی جدی بگیرد