مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-01سياسي

طرفدار توقف جنگیم


رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت عید سعید مبعث با بیان اینکه طرفدار توقف جنگیم، تصریح کردند: ریشه بحران اوکراین سیاستهای بحران ساز رژیم مافیایی آمریکا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز (سه شنبه) در سخنانی به مناسبت خجسته عید مبعث، مهمترین هدیه اسلام و بعثت به بشریت را دعوت به تفکر و عقلانیت و تزکیه و مفاهیم اخلاقی برای مقابله با جاهلیت دانستند و با اشاره به شکل گیری جاهلیت مدرن در غرب به صورت سازمان یافته و با ابعاد گسترده تر تأکید کردند: امروز مظهر واضح و کامل جاهلیت مدرن، رژیم مافیایی امریکا است که اساساً یک رژیم بحران ساز و بحران زیست است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به قضایای اوکراین و عبرت های آن، این موضوع را نمونه ای آشکار از سیاست بحران سازی امریکا خواندند و افزودند: برخلاف مواضع دوگانه غربی ها موضع ثابت جمهوری اسلامی ایران همواره مخالفت با جنگ و تخریب در همه مناطق دنیا است و علاج بحران اوکراین و قضاوت درباره آن را منوط به شناخت ریشه های واقعی آن می دانیم.

حضرت آیت الله خامنه ای با تبریک عید سعید مبعث به ملت ایران و همه مسلمانان جهان، گسترش عقلانیت و پرورش و گسترش مفاهیم اخلاقی را دو عنصر برجسته از سلسله ارزشهای اسلامی برشمردند و با اشاره به اینکه هر دو ارزش متعالی، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرفدار توقف جنگیم

طرفدار توقف جنگیم