مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-01اقتصادي

تخصیص تسهیلات اشتغال زایی قرض الحسنه به شرکت های دانش بنیان


تسهیلات اشتغال زایی این صندوق در راستای افزایش اشتغال و کمک به توسعه شرکت های دانش بنیان و به صورت قرض الحسنه به این شرکت ها تخصیص می یابد.

- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: تسهیلات اشتغال زایی این صندوق در راستای افزایش اشتغال و کمک به توسعه شرکت های دانش بنیان و به صورت قرض الحسنه به این شرکت ها تخصیص می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی وحدت در نشست مشترک صندوق نوآوری و شکوفایی با مدیرعامل یکی از بانک های قرض الحسنه کشور با اشاره به اینکه حمایت از شرکت های دانش بنیان از وظایف ذاتی صندوق نوآوری است، گفت: جامعه مخاطبان صندوق نوآوری در حوزه تسهیلات و خدمات در حدود 6600 شرکت دانش بنیان است که این عدد در حال افزایش است.

به گفته وی، صندوق نوآوری فقط در حوزه تسهیلات، بیش از 20 نوع خدمت به شرکت های دانش بنیان اعطا می کند.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه درصدد هستیم تا از ظرفیت های مالی کشور با هدف برون سپاری حمایت ها از شرکت های دانش بنیان و فناور استفاده کنیم، اظهار کرد: طی سه سال اخیر، بیش از 20 هزار میلیارد تومان خدمات مالی به دانش بنیان ها ارائه کرده ایم و برخی خدمات صندوق مانند نمونه سازی، اشتغال زایی و خدمات به شتابدهنده ها نیز به صورت قرض الحسنه اعطا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص تسهیلات اشتغال زایی قرض الحسنه به شرکت های دانش بنیان

تخصیص تسهیلات اشتغال زایی قرض الحسنه به شرکت های دانش بنیان