مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 13:322022-03-01اقتصادي

شرایط برای صدور مجوز آنی و 3 روزه برای 550 شغل فراهم شد


معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 550 مورد از مجوزها سه روزه و آنی است؛ 170 مورد از این تعداد سه روزه صادر می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، محمود بیرانود، معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه مشاغل خانگی در البرز، با اشاره به اهمیت توسعه اشتغال خانگی، گفت: سیاست حمایت از مشاغل خانگی و خرد با تمرکز بر این مسئله است که بخش قابل توجهی از فضای کسب و کار که دچار رکود شده است می تواند با حمایت این قشر احیا شود.

معاون وزیر کار با اشاره به اینکه خانه تولید به این مفهوم که اقلام مورد نیاز مردم و کار در خانه تولید می شود، اظهار کرد: اعتقاد داریم این مشاغل می توانند هم پایدار باشند و هم درآمد قابل توجهی داشته باشند، در این میان نیز دولت توجه ویژه ای به این امر داشته است.

وی با بیان اینکه در حوزه صدور مجوزها در دولت سیزدهم با تحول عمیقی رو به رو شده ایم، ادامه داد: 550 مورد از مجوزها سه روزه و آنی است؛ 170 مورد از این تعداد سه روزه صادر می شود.

این مقام مسؤول در خصوص تأمین اعتبار این مشاغل، یادآور شد: طی بازدیدهای استانی مستمر و بررسی های صورت گرفته در حوزه تأمین اعتبار و هدایت مشاغل خانگی حداکثر همکاری را داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برای صدور مجوز آنی و 3 روزه برای 550 شغل فراهم شد

شرایط برای صدور مجوز آنی و 3 روزه برای 550 شغل فراهم شد