مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 14:072022-03-01اقتصادي

صنعت کم آب برِ اسباب بازی با سیاست های منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان همخوانی دارد


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان گفت: صنعت کم آب برِ اسباب بازی با سیاست های منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان همخوانی دارد و این صنعت می تواند هاپ منطقه خاورمیانه شود.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان گفت: صنعت کم آب برِ اسباب بازی با سیاست های منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان همخوانی دارد و این صنعت می تواند هاپ منطقه خاورمیانه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله بهرامشاهی در حاشیه بازدید اعضای انجمن تولید کنندان اسباب بازی ایران از منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان اظهار کرد: وسعت منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان 2 هزار هکتار است که بیش از 700 هکتار آن به شرکت ملی صنایع مس ایران در حال واگذاری است و عمده تولیدات در این منطقه به مواد شیمیایی و پلیمر ها اختصاص یافته است.

وی افزود: صنعت اسباب بازی صنعتی است که به آب کم نیاز دارد و این با سیاست های منطقه ویژه اقتصادی همخوانی دارد به عبارتی با توجه به اینکه منطقه ویژه اقتصادی در رفسنجان واحدها و کارخانه های تولیدی که دارد آب کمی نیاز دارند و صنعت اسباب بازی هم به اب کم نیاز دارد.

بهرامشاهی بیان کرد: برای جذب سرمایه گذاران دنبال موضوع کاهش سود در جذب تسهیلات برای آن ها هستیم؛ رفسنجان پتانسیل این را دارد که به هاب صنعت اسباب بازی در منطقه تبدیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت کم آب برِ اسباب بازی با سیاست های منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان همخوانی دارد

صنعت کم آب برِ اسباب بازی با سیاست های منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان همخوانی دارد