مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-01اجتماعي

خلاقیت معلمان در استفاده از محتواهای آموزشی متنوع در آموزش مجازی


معاون آموزش ابتدایی درگردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها، مطرح کرد: خلاقیت معلمان در استفاده از محتواهای آموزشی متنوع در آموزش مجازی بروز پیدا کرد.

- معاون آموزش ابتدایی درگردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها، مطرح کرد: خلاقیت معلمان در استفاده از محتواهای آموزشی متنوع در آموزش مجازی بروز پیدا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، رضوان حکیم زاده در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها با تبریک عید مبعث، اظهار کرد: بعثت بر اساس نص صریح قرآن بهترین راهبرد تربیتی را برای ما معرفی کرده است .

وی با اشاره به چالش های آموزش مجازی و راهکارهای جبران افت یادگیری در دوره ابتدایی، افزود: دوران کرونا تهدیدها و فرصت هایی را به همراه داشته که از جمله فرصت های آن؛ ارتقای مهارت فناوری معلمان و تهیه و تدوین منابع متنوع یادگیری در بستر فناوری است.

حکیم زاده عنوان کرد: با آموزش مجازی دیوار انحصار در تولید محتوای آموزشی شکسته شد و خلاقیت معلمان در استفاده از محتواهای آموزشی متنوع بروز و ظهور پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاقیت معلمان در استفاده از محتواهای آموزشی متنوع در آموزش مجازی

خلاقیت معلمان در استفاده از محتواهای آموزشی متنوع در آموزش مجازی