مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-01سياسي

خبری از استقرار کامل ادارات در آرادان نیست/ ضرورت توجه ویژه دولت


10 سال قبل آرادان به شهرستان ارتقا پیدا کرد اما آن طور که اعضای شورای اسلامی این شهر می گویند، استقرار 16 اداره در شهرستان از مهمترین مطالبات مردمی است.

- ، یک دهه قبل و در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد بود که ارتقای آرادان به شهرستان از تصویب هیئت وزیران گذشت و ابلاغ شد اما همچنان در این شهر خبری از استقرار کامل ادارات نیست و مردم باید برای کارهایشان به گرمسار و حتی سمنان مراجعه کنند.

این موضوع باعث شده تا بسیاری از مردم مطالبه استقرار ادارات را مطرح کنند همچنین اعضای شورای شهر نیز اعتقاد دارند که این عدم استقرار ادارات، مقوله مهم توسعه را در آرادان در هاله ای از ابهام فرو برده و مسئولان دولتی باید توجه بیشتری به این مقوله داشته باشند.

پیگیری استقرار ادارات عضو شورای شهر آرادان در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه ادامه پیگیری مشکلات بیمارستان امام حسین (ع) از جمله مهمترین مطالبات مردم است، گفت: با وجود اینکه 10 سال است این شهرستان تغییر وضعیت داده، هنوز 16 اداره در شهرستان آرادان مستقر نیستند و لذا پیگیری وضعیت ادارات از سوی دولتی ها از جمله دیگر خواسته های مهم مردم آرادان محسوب می شود.

امیر رکنی با بیان اینکه بخش اعظم مردم آرادان کشاورز و دامدار هستند و برای تمدید پروانه چاه، لای روبی و خرید آب کشاورزی باید به گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبری از استقرار کامل ادارات در آرادان نیست/ ضرورت توجه ویژه دولت

خبری از استقرار کامل ادارات در آرادان نیست/ ضرورت توجه ویژه دولت