مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 16:272022-03-01سياسي

افتتاح چندین پروژه عظیم آبرسانی توسط سپاه در کردستان


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از افتتاح چندین پروژه عظیم آبرسانی به مناطق روستایی و توسعه باغات استان طی هفته های آتی خبر داد.

- ، سردار سید صادق حسینی روز سه شنبه با حضور در مراسم پخت غذای نذری ویژه عید مبعث در محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مبعث بزرگترین نعمت خداوند متعال به انسان هاست و این عید بزرگ را به همه خداپرستان دنیا و جمیع مسلمانان تبریک می گوییم.

وی افزود: به همین مناسبت شاهد توزیع 2500 پرس غذای گرم در بین نیازمندان شهرستان سنندج هستیم که با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه این شهرستان صورت گرفته است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: یکی از اقدامات حمایتی سپاه و بسیج رزمایش های کمک مومنانه است که در قالب 17 مرحله تاکنون صورت گرفته است و در آخرین مرحله آن بیش از 21 هزار بسته معیشتی را در بین نیازمندان توزیع کردیم.

سردار حسینی افزود: اقدامات محرومیت زدایی و ساخت منازل مسکونی محرومین در نقاط مختلف استان توسط سپاه همواره دنبال می شود و در روزها و هفته های آتی شاهد افتتاح چندین پروژه عظیم آبرسانی در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه ها در تاریخ آبرسانی استان ماندگار خواهد بود و بخش مهمی از دغدغه های مردم در مناطق مختلف را رفع خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چندین پروژه عظیم آبرسانی توسط سپاه در کردستان

افتتاح چندین پروژه عظیم آبرسانی توسط سپاه در کردستان