مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-01اقتصادي

مشکلات نهاده های دامی باید هر چه زودتر رفع شود


در حوزه نهاده و توزیع آن مشکلاتی وجود دارد که باید هر چه زودتر رفع شود ، چرا که اقتصاد شهرستان ورامین بر پایه دامداری و کشاورزی استوار است و با معیشت مردم به طور مستقیم در ارتباط است.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان ورامین گفت: در حوزه نهاده و توزیع آن مشکلاتی وجود دارد که باید هر چه زودتر رفع شود ، چرا که اقتصاد شهرستان ورامین بر پایه دامداری و کشاورزی استوار است و با معیشت مردم به طور مستقیم در ارتباط است.

جلسه بررسی توزیع نهاده های دامی امروز سه شنبه 10 اسفند ماه اسفند ماه با حضور درویشی فرماندار ورامین ، معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ، مدیر جهاد کشاورزی ورامین ، مدیران اتحادیه و تعاونی ها و فعالان این حوزه در اداره جهاد کشاورزی برگزار شد.

مجید درویشی فرماندار ورامین در این جلسه اظهار کرد: تفکیک توزیع نهاده شهرستان های همجوار باید صورت بگیرد که در حوزه نظارت و پایش بتوانیم هر چه زودتر دست دلال را قطع کرده و نهاده دولتی به دامدار واقعی برسد.

وی افزود: در حوزه نهاده و توزیع آن مشکلاتی وجود دارد که باید هر چه زودتر رفع شود چرا که اقتصاد شهرستان بر پایه دامداری و کشاورزی استوار است و با معیشت مردم به طور مستقیم در ارتباط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات نهاده های دامی باید هر چه زودتر رفع شود

مشکلات نهاده های دامی باید هر چه زودتر رفع شود