مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 17:272022-03-01حوادث

قطع درختان کارخانه قند شازند/ بازداشت 3 نفر


با توجه به دغدغه مندی فعالان زیست محیطی نیز و از سوی دیگر احترام به طبیعت، در صورت صحت این موضوع با فرد و افراد خاطی یا افرادی که ترک فعل کردند، - برخورد لازم صورت می گیرد.

مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی گفت: به دلیل قطع 230 اصله درخت در محوطه کارخانه قند شازند، این موضوع در دستور کار ویژه دستگاه قضا قرار گرفته و این محوطه به منظور حفظ حقوق بیت المال و محیط زیست به دستور قضایی مهر و موم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، چندی پیش خبری مبنی بر قطع درختان محوطه کارخانه قند شازند در فضای مجازی منتشر شد که اذهان عمومی را تشویش کرده و نگرانی فعالان و دوستداران محیط زیست را به همراه داشت.

بهنام نظری عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بنا بر دستور استاندار مرکزی و با هماهنگی رییس کل دادگستری استان مرکزی در مرحله نخست مکان (محوطه کارخانه قند شازند) به دستور قضایی و حکم دادستانی مهر و موم شد و سه نفر در این ارتباط بازداشت شدند، در نهایت امکانات و تجهیزاتی که برای قطع درختان استفاده می شد نیز توقیف شد.

وی افزود: با توجه به اینکه اظهارنظرهای متفاوتی در خصوص این موضوع مبنی بر اینکه درختان خشک شده بودند و بحث حرس بوده که در نهایت نیاز به تحقیقات مجدد وجود داشت به همین سبب، استاندار مرکزی هیات فنی و تخصصی را تعیین کردند که در این راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع درختان کارخانه قند شازند/ بازداشت 3 نفر

قطع درختان کارخانه قند شازند/ بازداشت 3 نفر