مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 17:522022-03-01اقتصادي

بررسی 100 هزار هکتار اراضی چهارمحال و بختیاری در کمیسیون رفع تداخلات ارضی


رییس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: وضعیت بیش از 100 هزار هکتار از اراضی استان به منظور رفع تداخلات ارضی بررسی خواهد شد.

- ، عطاالله ابراهیمی عصر سه شنبه در کمیسیون رفع تداخلات ارضی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که بین مجموعه دولتی و بخش خصوصی وجود دارد اختلافات در اراضی ملی است که در راستای رفع تداخلات اراضی بین مردم و دولت کارگروهی تحت عنوان کارگروه رفع تداخلات برگزار شد.

وی با بیان اینکه تصاویر هوایی سال 1346 تا کنون مورد بررسی قرار گرفته است، عنوان کرد: اراضی که قبلاً تحت تصرف مردم بوده شناسایی و رفع تداخل شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بررسی وضعیت بیش از 100 هزار هکتار از اراضی در دست اقدام است، تصریح کرد: حدود 36 هزار هکتار از اراضی امروز در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت که حدود هزار و 536 هکتار از اراضی به نفع مردم رأی صادر شده است.

ابراهیمی ادامه داد: مساحت این اراضی از 28 هکتار تا 538 هکتار بوده است.

وی با بیان اینکه از امروز این اراضی به عرصه تولید و کشاورزی باز خواهد شد، مطرح کرد: مالکان برای اخذ سند برای این اراضی می توانند اقدام کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه به ازای هر پلاک حداقل 20 روز کاری کار کارشناسی و میدانی انجام شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی 100 هزار هکتار اراضی چهارمحال و بختیاری در کمیسیون رفع تداخلات ارضی

بررسی 100 هزار هکتار اراضی چهارمحال و بختیاری در کمیسیون رفع تداخلات ارضی