مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 19:122022-03-01سياسي

توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین محرومان کازرون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، فرمانده سپاه کازرون در مراسم ششمین مرحله کمک های مومنانه بسیج سازندگی سپاه کازرون که به مناسبت عید مبعث در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) فرهنگ شهر با حضور مسئولان محلی و گروه های جهادی برگزار شد بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 20 هزار بسته معیشتی به همت مسئولان،خیرین و گروه های جهادی در بین نیازمندان تقسیم شده است.

غلامرضا توکل ضمن تبریک عید بزرگ مبعث ادامه داد: مرحله ششم از رزمایش مواسات و همدلی کمک های مومنانه به همت سپاه فجر و خیرین و گروه های جهادی به تعداد 2 هزار بسته، به مناسبت عید مبعث در بین نیازمندان و قشر آسیب پذیر جامعه توزیع می شود.

وی اظهار داشت: در قرارگاه مواسات و همدلی که مزین به نام شهید لیله القدر، شهید والامقام شیخ محمد خرسند می باشد، با برنامه ریزی صورت گرفته و تلاش های امام جمعه محترم، روسای ادارات، بسیج سازندگی، بسیج اقشار ، بسیج محلات، گروه های جهادی و هیات امنای مساجد، از ابتدای امسال تاکنون بیش از 20 هزار بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه، میان نیازمندان و اقشار آسیب پذیر شهرستان کازرون توزیع شده است.

وی بیان داشت: بسته های معیشتی که به مناسبت عید مبعث در بین نیازمندان تقسیم می شود، به ارزش هر بسته حدود 600 هزار تومان شامل برنج، ماکارونی، روغن، رب گوجه و مرغ ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین محرومان کازرون

توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین محرومان کازرون