مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 19:322022-03-01اجتماعي

خداحافظی با مدارس کانکسی در سال آینده


وزیر آموزش و پرورش از جمع آوری تمام مدارس کانکسی کشور در سال آینده با اختصاص 2 هزار میلیارد تومان در بودجه سال 1401 و همراهی خیرین نیک اندیش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن عید بزرگ مبعث، از جمع آوری تمام مدارس کانکسی کشور در سال آینده با اختصاص  2 هزار میلیارد تومان در بودجه سال 1401 و همراهی خیرین نیک اندیش خبر داد و اظهار کرد: مدارس کانکسی با توجه به شرایط یک دوره زمانی و با توجه به ضرورت توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم راه اندازی شدند اما امروز تلاش دولت مردمی بر آن است تا شرایط یکسان آموزشی در سراسر کشور حتی در دورترین و صعب العبورترین مناطق ایجاد کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت توجه به دانش آموزان و شرایط تحصیلی آنها، بیان کرد: شوق به آموختن  از رویکردهای آموزش و پرورش است که مستلزم ایجاد شرایط مناسب تحصیلی برای متربی(دانش آموز) است.

نوری با اشاره به سند تحول بنیادین و تأکید بر اهمیت تعلیم و تربیت در ساحت های ششگانه و تأثیر آموزگاران بر این مهم، ادامه داد: آموزگاران نه تنها وظیفه تعلیم را به نحو احسنت انجام می دهند ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی با مدارس کانکسی در سال آینده

خداحافظی با مدارس کانکسی در سال آینده