مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 19:422022-03-01اقتصادي

نصب اِلمان ایثارگران در کوچه ای با 28 ایثارگر/ جاودانگی نام شهدا در کوچه های رامیان


شهردار رامیان با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح این شهر، گفت: اِلِمان ایثارگران در کوچه ای با 28 خانواده ایثارگر در شهر رامیان نصب شد.

- ایسنا/گلستان شهردار رامیان با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح این شهر، گفت: اِلِمان ایثارگران در کوچه ای با 28 خانواده ایثارگر در شهر رامیان نصب شد.

شهرام سعیدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه شهر رامیان با جمعیتی بالغ بر 14 هزار نفر، مساحتی در حدود 320 هکتار و حریم 3260 هکتاری در شرق استان گلستان قرار دارد، اظهار کرد: در طول 4 ماه مدیریت بنده در شهرداری علاوه بر اینکه حدود 350 میلیون تومان از بدهی یک میلیارد و 700 میلیون تومانی شهرداری در دوره قبل پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه در 4 ماه گذشته 4 دستگاه خودرو از قبیل یک دستگاه پژوپارس، یک دستگاه ماشین زباله هیوندای هشت تن، یک دستگاه تراکتور و یک دستگاه بیل بکهو ایتالیایی خریداری کرده ایم، افزود: در آستانه نوروز 1401 نیز رنگ آمیزی، پاکسازی پارک های شهر و آماده سازی پارک تاشه برای شهرواندان و مسافران در دست اقدام است.

شهردار رامیان با تاکید بر اینکه گسترش و توسعه حدود 3 برابری فضای تبلیغات محیطی شهر از دیگر فعالیت های شهرداری است، خاطرنشان کرد: عملیات خاکبرداری و تسطیح ورودی تاشته، رنگ آمیزی دال های کنار جاده، ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب اِلمان ایثارگران در کوچه ای با 28 ایثارگر/ جاودانگی نام شهدا در کوچه های رامیان

نصب اِلمان ایثارگران در کوچه ای با 28 ایثارگر/ جاودانگی نام شهدا در کوچه های رامیان