مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 22:272022-03-01سياسي

دومین درمانگاه صحرایی فوق تخصصی دندانپزشکی در قشم آغاز به کار کرد


دومین درمانگاه صحرایی فوق تخصصی دندانپزشکی با همکاری قرارگاه منطقه ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه به مرکزیت مرکز جامع سلامت روستای گوری آغاز به کار کرد.

- ، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در این مراسم ضمن تقدیر از قرارگاه منطقه ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه برای کمک به استقرار این تیم تخصصی اظهار داشت: دندانپزشکان متخصصی از سراسر کشور در این درمانگاه به ارائه خدمات عمومی و تخصصی به ساکنان غرب جزیره مشغول هستند.

وی با اشاره به ارائه خدمات رایگان توسط این تیم 40 نفره گفت: نخستین درمانگاه صحرایی با اعضای این تیم به همراه 20 یونیت دندانپزشکی پرتابل، به مرکزیت روستای طولا در جزیره برپا شد که با استقبال بالایی همراه بود.

به گفته فتح الهی، بیش از 3 هزار مورد خدمات درمانی در بخش های مختلف درمان دهان و دندان، در مرحله نخست استقرار این درمانگاه صجرایی، به انجام رسیده و پیش بینی می شود در مرحله دوم نیز بالغ بر 3 هزار مورد خدمات درمانی به مردم ارائه شود.

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از مردم غرب جزیره و روستاهای اطراف روستای گوری دعوت کرد تا با مراجعه به پایگاه سلامت روستای گوری از این خدمات بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین درمانگاه صحرایی فوق تخصصی دندانپزشکی در قشم آغاز به کار کرد

دومین درمانگاه صحرایی فوق تخصصی دندانپزشکی در قشم آغاز به کار کرد