مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 اسفند 1400 ساعت 22:322022-03-01پزشكي

راه اندازی بخش توانبخشی قلبی- ریوی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و تکمیل روند درمان بیماران قلبی، بخش توانبخشی قلبی - ریوی در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود راه اندازی خواهد شد.

- شاهرود- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و تکمیل روند درمان بیماران قلبی، بخش توانبخشی قلبی - ریوی در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود راه اندازی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو بیماری های مزمن از جمله فشارخون بالا و دیابت در واحد باز توانی قلبی مورد مراقبت قرار می گیرند.

که این امر باعث می شود تا بیماران زودتر به زندگی عادی روزانه برگردند.

وی گفت: یکی از کمبودهای بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود وجود یک بخش توانبخشی قلبی برای ادامه درمان برخی بیماران بود که با راه اندازی بخش توانبخشی قلبی ریوی و بیماری های مزمن این کاستی نیز برطرف خواهد شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اشاره به اینکه بیشترین مراجعه کننده به بخش توانبخشی قلبی ریوی و بیماری های مزمن را بیمارانی تشکیل می دهند که تحت عمل جراحی قلب قرار گرفتند یا به عوارض داخلی دچار هستند و این نشان دهنده آن است که خدمات طب فیزیکی قابل ارائه به سایر رشته ها نیز است و معمولاً این بخش در مراکز استان ها وجود دارد، ابراز کرد: تجهیزات این بخش یک میلیارد تومان توسط یک خانواده خیر به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بخش توانبخشی قلبی- ریوی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود

راه اندازی بخش توانبخشی قلبی- ریوی بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود