مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 00:472022-03-01اجتماعي

آمادگی شهرداری صدرا برای مشارکت در مجموعه ورزشی کارگران


شهردار صدرا از آمادگی برای تکمیل مجموعه بزرگ فرهنگی و ورزشی کارگران و ساماندهی و رفع مشکلات کارگران ساختمانی این شهر خبر داد.

- ایسنا/فارس شهردار صدرا از آمادگی برای تکمیل مجموعه بزرگ فرهنگی و ورزشی کارگران و ساماندهی و رفع مشکلات کارگران ساختمانی این شهر خبر داد.

بهزاد پرنیان در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی کارگران صدرا بیان کرد: با هدف مشارکت شهرداری در تکمیل این مجموعه این بازدید انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهرداری شیراز، او خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از بروز آسیب های فرهنگی و اجتماعی باید جوانان و نوجوانان را به سمت ورزش هدایت کنیم.

پرنیان بیان کرد: پس از حل مشکل مالکیت مجموعه فرهنگی و ورزشی کارگران شهر صدرا، شهرداری صدرا آمادگی کامل دارد تا اعتبار مورد نظر را برای مشارکت و تکمیل مجموعه ورزشی کارگران صدرا تامین کند.

او گفت: مجموعه مدیریت شهری صدرا با کلیت موضوع مشارکت در تکمیل این مجموعه موافق است و این موارد به صورت احسن پیگیری خواهد شد.

پرنیان همچنین با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر صدرا حامی بزرگ اجرای این پروژه هستند، اظهار کرد: وحدت رویه و همکاری و همراهی بیشتر مجموعه شهرداری و شورا منجر به راه اندازی مجموعه ورزشی کارگران شهر صدرا خواهد شد که ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شهر جدید صدرا خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شهرداری صدرا برای مشارکت در مجموعه ورزشی کارگران

آمادگی شهرداری صدرا برای مشارکت در مجموعه ورزشی کارگران